søndag den 18. august 2013

POP UP SHOP, 4. - 28. sept. på Nørrebro, KBH

Om kort tid pakker jeg stof, sengetøj, borde, reoler, saks og målebånd mm - og åbner en pop-up-shop i København fra d. 4. - 28. september.

Der er ved at komme gang i syningen igen, og flere har spurgt, om man ikke kan få VivaTex's metervarer i København? Og det er da en rigtig god ide, så det kan man i september.
Shoppen finder du på Fælledvej 25, Nørrebro.



Der vil især være metervarer og sengetøj til voksne i butikken, og inspiration til syning og mønstre fra Minikrea.

Hvis du har nogle ønsker ang nogle varer, du gerne vil have, der kommer med til storbyen, vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Skriv her på bloggen, eller send en mail til mig på info@vivatex.dk 
Du kan kigge ind i webshoppen og finde ud af hvad du gerne vil have at jeg tager med.

Jeg glæder mig rigtig meget til at "poppe up" på Nørrebro, og jeg håber vi ses i butikken ;-).
 

Kh
Hanne


2 kommentarer:

  1. Tager du ikke nogle snips med? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, god ide. Jeg håber at have et stort bjerg med - i alle mulige farver og lidt med print ;-)
      kh Hanne

      Slet